woensdag 18 oktober 2023

woensdag (herfstvakantie)


Dit is toch wel hoe ik mijn vrije woensdag het liefst doorbreng. Maar het is toch niet helemaal de realiteit, want binnen een kwartier bedenkt poes, dat ze best in die wol kan bijten en ruim ik tenslotte m'n breiwerk op om maar eens boodschappen te gaan doen. Ach, het plaatje is leuk.

Een gewone (saaie)woensdag met boodschappen en een wandelingetje naar de bloemenzaak hier op het plein voor een bos chrysanten. Het was wel tijd voor herfstbloemen op tafel. Gewoon een dagje wat aanrommelen.

Verder is miss T vandaag voor het eerst aan het werk. Ze ging in ieder geval ruim op tijd weg, dat is wel anders als met school. Straks horen we wel hoe ze het vond en als ze wil oefenen, mag ze van mij de spullen in de kelderkast 'spiegelen'.

Zo kabbelde dus deze woensdag voorbij en ga ik zo voordat ik ga koken nog een poging doen om dat plaatje van hierboven waar te maken.


1 opmerking:

  1. Heerlijk zo'n dag! En wat leuk dat je dochter een echt baan heeft. Ik wens haar veel werkplezier!

    BeantwoordenVerwijderen