woensdag 4 oktober 2023

en nu weer verder


Gisteren weer aan het werk. Ik zag er gewoon echt tegen op, want wat zeg je tegen collega's, die te horen hebben gekregen dat ze ontslagen zijn. Maar zoals altijd gaan die dingen vanzelf. De ene vraag je hoe het gaat, de ander geef je een dikke knuffel, meer dan mee leven kun je niet.

Ook voor ons achterblijvers verandert er veel, de core business wijzigt, de sfeer binnen het bedrijf zal veranderen. En we vermoeden dat we ook wat betreft bedrijfsruimte gaan inkrimpen. Nog steeds veel onzekerheden, waarbij ik hoop dat we eind deze of komende week ook meer te horen krijgen. Al is het maar hoe het gaat wat betreft afhandeling en wat we kunnen zeggen tegen klanten en leveranciers.

Het was dus een vrij intense dag gister met veel emoties. Ik was dan ook gesloopt toen ik eind van de middag thuis was. Daarom ben ik zo blij dat ik vandaag vrij ben, even het huis voor mezelf, beetje rommelen en vooral niets moeten. Even weer energie opdoen, want ik heb nog twee werkdagen te gaan deze week.

2 opmerkingen:

  1. Bah! Echt zo naar. Met zo'n knoop in je maag de dag door. Hoop dat je een beetje bij kon komen op je vrije dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was geen fijne week, te veel (begrijpelijke) emoties en onzekerheid. En ik verwacht niet dat dit de komende week gaat veranderen.

      Verwijderen