woensdag 1 november 2023

wintertijd


Deze foto maakte ik vorige week toen ik om 17.10 uur naar huis wandelde. Somber maar nog wel licht. Gisteren liep ik hier rond dezelfde tijd, weer op weg naar huis, maar toen schemerde het al behoorlijk. De donkere tijd is weer begonnen.

En ik heb er meer last van dan ik verwacht had. Gistermiddag zat ik al vanaf half 4 te gapen en was niet meer vooruit te branden. En was gesloopt toen ik eindelijk thuis was. Ik heb het nog tot ongeveer 21.30 uur volgehouden, maar toen ging bij mij toch echt het licht uit.

Gelukkig ben ik vandaag vrij, geen werk of verplichtingen. Maar toch vanmorgen al vroeg in de supermarkt om boodschappen te doen. Alleen dat was omdat zo Lief nog even mee kon, want hij moet vandaag nog een paar uur werken. En nu is het 11 uur; boodschappen gedaan, was nummer 2 in de machine en heb ik gewoon tijd om even de zolder op te klimmen (gevolgd door een kat). Ik denk ook niet dat ik vandaag veel actiever meer ga worden. Het word een,  met boek en breiwerk, dag op de bank en als er een kat naast me komt liggen is dat  helemaal knus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten