dinsdag 2 januari 2024

wintertime

 


Bovenstaande wijze woorden las ik op instagram bij @vrouwenwijs. En zij heeft hierin zo gelijk, mijn lichaam vertelt mij dit al sinds begin december. Breien, lezen, warme thee en dutjes op de bank met de kat naast me, ik ben even in winterslaap. Wek me maar ergens in februari weer.

++++++

I read those wise words on instagram @vrouwenwijs. And she is so right, this is exactly what my body was telling me since the start of December. Knitting, reading, drinking hot tea and taking little naps on the couch with the cat beside me, I am hibernating. Wake me up around February.

5 opmerkingen:

  1. Dank je. Gemaakt tijdens een wandeling hier in de buurt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me daar helemaal in vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas mijn baas niet. Ik moet dinsdag gewoon weer aan het werk 😬

      Verwijderen
  3. Die woorden van vrouwenwijs spreken me enorm aan! Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen