zaterdag 30 december 2023

rust / quiet times

 


Na de gezellige drukte van de kerstdagen, worden mijn dagen nu gevuld met breien, lezen en katten knuffelen.

+++++++

After busy and cosy christmasdays are my days now filled with knitting, reading and lots of cat cuddles


Tijd om rustig adem te halen, de schouders los te maken en gewoon te dagdromen.

+++++++

Time for  breathing, unstraining my shoulders and just daydreaming.


Net zoals de tijd voor mijn gevoel nu stilstaat, sta ik ook stil. Heel bewust pak ik mijn winterrust.

++++++++

It feels like the time comes to a halt in these days between yule and newyear and I do the same. I keep quiet and take my rest, my winterrest.

2 opmerkingen:

  1. Ken het gevoel, eenmaal de feestdagen voorbij is. Is het eindelijk weer lijk het gewone leven. Wat een mooie kat heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk blogje, zo herkenbaar. En nu vond ik je mooie poes.

    BeantwoordenVerwijderen