donderdag 30 december 2021

in between days

Voor mij is de tijd tussen kerst en oudjaar een soort van tussen in tijd. Het is de tijd waarin ik al snel vergeet welke dag het ook al weer is. Dit jaar hebben wij deze tussen tijd als gezinstijd geclaimd. Na de kerst pakte wij wat spullen bij elkaar en vertrokken naar een huisje bij het bos.




Uitwaaien, natregenen, loslaten en weer gronden.

Rustig opstaan, wandelen, late lunch, spelletjes spelen, wat lezen, weer eten, misschien nog een spelletje, zeker nog wat lezen en luisteren naar de top2000, tot we weer het bed inrolden.

En de volgende dag herhaalde zich dit gewoon weer.




En vanmorgen reden we weer naar huis, werden begroet door onze katten, gooiden een berg modderige was in de machine en haalden wat boodschappen in huis.

En dan is het morgen oudjaar, mijn tussentijd is voorbij. Ik ben weer opgeladen voor het komende jaar.

En dan hoop ik heel hard dat het komende jaar ons wel fijne dingen gaat brengen, weer wat meer lucht en ruimte, verbinding in plaats van verdeeldheid en gewoon veel lieve dingen.

Wens ik iedereen een mooi, liefdevol en gezond 2022!!!!!

5 opmerkingen:

  1. Ik hoop op een prachtig jaar voor jou en de jouwen. Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijne jaarwisseling en alle, alle goeds voor 2022!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook voor jou een fijne jaarwisseling en voor 2022 veel liefde en gezondheid

      Verwijderen