maandag 4 maart 2019

Rijk mens


Vandaag ben ik jarig,  53 jaar oud (en wijs) ben ik nu.
En gisteren realiseerde ik mijzelf hoe rijk ik eigenlijk ben. Gisteren vierden we mijn verjaardag en op de bank zaten mijn moeder en schoonmoeder, beide in goede gezondheid en op een kleed op de grond trappelde en brabbelde mijn jongste kleindochter.
Mijn kinderen, op de oudste na, bij elkaar, pratend en lachend.
Dit is echte rijkdom, ik ben een rijk mens.

En vanmorgen zong 'a cheeky monkey' vanuit Brisbane  'Happy Birthday' voor mij, als kers op de taart.


En net zag ik vanuit ons slaapkamerraam hoe ver de magnolia al aan het uitlopen is. De lente komt er echt aan. (en dat vind ik stiekem ook wel een cadeautje)

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat fijn dat je het zo fijn hebt kunnen vieren! En wat heerlijk die lente! Hier viel 20 cm sneeuw weer gisteren en vandaag :( Dus nog even geen lente hier. Geniet er van! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoor 's ochtends al weer vogeltjes fluiten, dus de lente is in aantocht. En jij ook nog gefeliciteerd met Niiv!

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd en ja wat een rijkdom, koesteren.
    Fijne avond nog
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen