vrijdag 1 maart 2019

Krokusvakantie





Eindelijk hebben wij dan  krokusvakantie en daar waren we dan ook aan toe. Niet alleen miss T, maar ook ik kon een paar dagen, geen wekker en rustig aan goed gebruiken.
En daarbij was het ook ineens lente geworden.
Net als iedere vakantie ruilde ik weer werkdagen om en wil ik soms met zo'n ruildag weleens een uurtje langer doorwerken; deze keer niet. Zodra op maandag de verplichte vijf uur er op zat, zat ik op de fiets naar huis om lekker op het bankje in de tuin van het zonnetje te genieten. Kat ernaast en kop thee erbij en ik hou dat wel een uurtje vol.

Een middagje met miss T naar Den Haag, voor nieuwe gym- en danskleding, haar jazzpants was inmiddels een kuitbroek 😊 Daarbij liet ze met ter plekke zien dat haar sneakers ook wel aan vervanging toe waren en omdat we toch al bezig waren kocht ik voor mezelf ook maar een zomerse jurk.







Het was ook niet echt uitwaaien wat we hier aan het strand deden. Het was windstil,  de zee bijna spiegelglad en de zonnewarmte maakte dat het 's zomers aanvoelde.
We liepen ook een veel langer stuk dan we in gedachte hadden, maar dat merk je pas,  als je omkeert om terug te lopen.

De afgelopen dagen was het dan ook echt heerlijk om buiten te zijn en dat voelt voor mij als opladen na de wintertijd.

En dat het nu weer wat grijzer is buiten (al hoewel hier de zon alweer door de bewolking prikt) neem ik dan maar voor lief en hang de was gewoon weer op zolder. 😉




1 opmerking:

  1. Jullie hadden echt wel goed weer in de vakantie. Hier is ie net begonnen, inclusief de carnaval, en ik hoop dat het weer enigszins meevalt, anders vallen er veel optochten in het water. Niet dat ik iets met carnaval heb, maar het is wel sneu voor de mensen die het geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen