woensdag 19 januari 2022

vanmorgen

 



Vanmorgen zat Woezel tevreden op de tuintafel. Eerst wilde ik hem binnenlaten, maar toen hij bleef zitten terwijl ik de deur voor hem open zette, ging ik ook naar buiten. En ik stond bij hem, luisterde naar de vogeltjes en zag de lucht langzaam wat lichter worden.
En ik bedacht me dat het vast een fijne dag zou gaan worden.

Een paar minuutjes buiten, even stilstaan in het hier en nu en ik begin de dag met een gevoel van rust(dat ik niet hoef te werken vandaan, helpt daar ook vast aan mee). Maar wat ik eigenlijk bedoel is, dat je van katten zo veel kunt leren 😉

4 opmerkingen:

  1. Zo fijn om naar de zonsopgang te kijken. Ik zit vaak naar buiten te staren vanuit mijn kantoortje op het werk. Ik begin om 6.45 uur dus kan nog heel lang genieten. Het mooiste is het als het gevroren heeft, de roze kleuren die dan tevoorschijn komen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn dagen dat ik geniet van het naar m'n werk fietsen, als ik 's ochtends zo'n roze lucht zie.

      Verwijderen
  2. Katten zijn heerlijk relaxed en eigengereid. I love them! <3

    BeantwoordenVerwijderen