maandag 10 juni 2019

pinksterweekend

Afgelopen donderdag en vrijdag had ik wat collega's die blij het pand uithuppelden, want lang weekend, maar ik dacht gewoon van ja, dus. Ik heb altijd al een lang weekend, want de maandag is voor mij geen werkdag (niet buitenshuis dan)
Maar het was wel lekker om met het hele gezin vrij te zijn.


Zaterdag was niet echt een dag om eens fijn naar buiten te gaan, dus ik draaide wat wasje, deed wat boodschappen en was bezig met breien van poppenmutsje nummer 4. Kleindochter miss E heeft mij gevraagd om een mutsje voor haar pop te breien en deze taak neem ik dus heel serieus. Komende week gaan er 4 poppenmutsjes in een envelop op weg naar Brisbane, Australia.

Zondagmorgen zat ik met koffie op de bank en zag blauwe lucht en zelfs een zonnetje. Prima weer om het huis uit te gaan.
Lief, ik en de dochters gingen naar het Monsterse strand, waarbij Lief zich bij voorbaat al verheugde op het colaatje bij de strandtent na de wandeling.







Natuurlijk eindigde de wandeling bij de strandtent naast de strandopgang, waar we ook het strand opgingen en uit de wind, in het zonnetje was het daar goed toeven.

En zo was het vandaag nogmaals zondag en liep ik ineens 's middags rond bij geitenboerderij 't Geertje, samen met dochter, zoon en verloofde, zoon, schoondochter en kleindochter, geitjes kijken.


Als ik dit zie wil ik ook kipjes......

Er is nu maar een ding. Vandaag voelt voor mij als zondag, dat zou betekenen dat het morgen maandag is en ik nog een dag heb om in huis te rommelen wat ik iedere maandag wel doe.
Alleen is het morgen dinsdag en dat betekend een werkdag en daar moet ik nu nog even niet aan denken.

2 opmerkingen:

  1. Ik had mazzel: ik werk wel op maandagen en had dus een extra dag vrij.
    Het Geertje... Poeh. Lang niet geweest.

    BeantwoordenVerwijderen