zondag 26 mei 2019

Drukke week - Avond4daagse en Keltfest




Het was weer de week van de avond4daagse, miss T liep natuurlijk alle 4 de dagen, maar Lief en ik wisselden elkaar netjes af en liepen ieder twee avonden mee.
Ik vind het altijd een enorm organisatorisch gedoe om 's avonds om 18.00 uur op de Markt te staan, waar de scholen verzamelen, maar het lukt toch iedere keer.
En dan is het 5 km slenteren, want met zo'n grote groep kom je nu eenmaal niet snel vooruit. Maar de meeste avonden waren we toch 's avonds rond een uurtje of acht weer thuis.
Voor miss T was dit de zesde keer dat zij mee liep, alleen als klein kleutertje in groep 1 heeft ze niet meegedaan.

Miss T had vrijdagmorgen best wat moeite met opstaan, want haar benen deden zo'n pijn.
Toch mocht ze zaterdag nog meer lopen, want het was Keltfest weekend!!
Sinds vorig jaar wordt Keltfest gehouden op terrein Groen Weelde te Vijfhuizen.













Vanaf opening tot eind van de middag zijn we er geweest en heeft miss T iedere hond die ze zag geaaid en geknuffeld en op Keltfest komen er zeker meer honden dan op Castlefest.
Maar aan het eind van de middag was ze op en vonden ook lief en ik het mooi geweest. We hadden alles gezien en veel oude bekenden gesproken, dus tijd om naar huis te gaan, waarbij miss T gewoon in de auto in slaap viel.



Mijn Keltfest aankopen; de boekjeas Maanmagie en Dagelijkse hekserij van Lunadea. Het boek Heilzame Kruiden kocht ik bij Wortel & Cruydt, een mooie sokkenwol van de Spingodin en een tas, die ik kocht bij De Dansende Jak

En na zo'n dag tussen veel mensen, met veel geluiden, muziek en allerhande prikkels, ben ik zelf ook behoorlijk moe. Heel voldaan, maar wel moe, dus zondag wordt een oplaaddagje, met lezen en veel thee drinken.




2 opmerkingen: