maandag 28 november 2011

schemering

's middags om half vijf


8 opmerkingen:

  1. Ja, het is écht donker als we thuiskomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk he, dat uurtje schemeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ greetje: als ik thuis ben vind ik dat schemer uurtje heerlijk, maar op een werkdag wanneer ik in het donker weer thuis kom vind ik het helemaal niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch vind ik het iets moois hebben die vroege schemering.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi San,

    Weer een tkeen van leven van mij. Alles gaat goed, ik heb nu een eigen huisje en begin me weer goe din mijn vel te voelen.
    En ik kon het niet laten en ben toch weer gaan bloggen.

    Liefs, Mamaloena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik naar de midwinterfair ga.
    Ik heb dat weekend de kinderen en vorig jaar vonden ze het niet zo'n groot succes. Maar eigenlijk wil ik er wel héél graag naartoe, dus ik denk dat ik ze zaterdag wel gewoon mee neem. Al is het maar voor een uurtje.
    (die zondag is Ridder jarig en word hij 2 :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige lucht! Altijd een speciale tijd he? Die tijd tussen de tijden...

    BeantwoordenVerwijderen