maandag 27 mei 2024

en nu maar wachten


 

De examens van miss T zijn voorbij en nu is het afwachten tot 12 juni. Dan hoort ze of ze afscheid kan nemen van de middelbare school (of niet). So fingers crossed!

De examentijd was al zenuwslopend, maar dat is dit wachten ook. Als afleiding heeft ze meteen doorgegeven bij de supermarkt waar ze vakken vult, dat ze de komende periode van 08.00 - 20.00 uur beschikbaar is. Zo kan ze nog iets extra's verdienen voor op vakantie en ze houdt ook ritme in haar dagen, haar eigen woorden.

En ons huis staat weer in de steigers. De achtergevel gaat opnieuw gevoegd worden. We waren al gewaarschuwd dat het uitslijpen van de oude voegen echt heel veel herrie maakt. Dat kan ik nu beamen. Ja, ik ben thuis. Ik was bang dat de katten heel erg in paniek zouden raken van en vreemden in de tuin en herrie, dus had even geen vluchtadres geregeld. Hier op zolder is het nog te doen en op de kamer van miss T (aan de voorkant van ons huis) daar gaat het ook nog wel, Dus na een korte vlucht voor een koffie in de stad, zit ik nu samen met poes op zolder en oudste dochter met andere kat op de kamer van miss T. maar ik vind het niet zo erg dat ik morgen de deur uit moet om te gaan werken 😁

Als alles goed gaat, is het eind van de week weer klaar.


7 opmerkingen:

  1. Wat een verstandige dochter heb je! Slim van haar om ter afleiding aan de slag te gaan, en inderdaad dan heb je ook meteen een mooi ritme. En sterkte met de herrie gewenst. Hopelijk is het werk snel klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk ook dat het komt omdat veel van haar vrienden nog gewoon school hebben. En ik voorzie dat de renovatie helaas wat langer gaat duren dan gepland

      Verwijderen
  2. Lief dat je de katten gezelschap houdt. En ik duim voor dochterlief! Groetjes, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verstandige dochter heb je, dat ze op jonge leeftijd inziet dat bezig blijven afleiding biedt.
    Sterkte met de herrie! Wat zal je huis opknappen van de renovatie. Daar doe je het voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hopen vooral dat we nu van de lekkage bij raam af zijn

      Verwijderen
  4. Vreselijk bouwherrie maar soms moet het wel!

    BeantwoordenVerwijderen