maandag 6 oktober 2014

maandagmorgen

Toen ik vanmorgen opstond was het voor het eerst dat ik het koud in huis vond.
Niet zo koud dat de verwarming aan moet, maar wel dat ik op zoek ging naar een paar sokken, want al loop ik graag op blote voeten, ik heb wel een hekel aan koude voeten.


De tuin ziet er ook meteen zo grauw uit.
Alhoewel ik de hortensia's nu schitterend vind met verkleurend blad en verdroogde bloemen.


En vertelde ik vorige week al over de dames kat, die samen een deel van ons bed hebben ingepikt.
De laatste avonden wordt m'n schoot steeds bezet door katertje Muis ( met zijn 8 jaar, de jongste en in gedrag vaak nog steeds een kitten)


Zo, dan ga ik nu eerst een rondje maken door het huis met stofzuiger en dweil, daar krijg je het ook wel warm van.
En daarna is het vast tijd voor warme chocolademelk.

Een fijne week gewenst!

1 opmerking:

  1. Hier ook wat fris. Ik loop nu in een legging in huis ipv met blote benen....

    BeantwoordenVerwijderen