zondag 12 oktober 2014

fietsen met z'n drietjes

Wat een prachtig weer vandaag.
Veels te mooi om op de bank te blijven hangen.
Of om de huishoud achterstand weg te werken (da's toch onbegonnen werk)
Wij gingen lekker naar buiten.
Fietsen.

Sinds miss T ook zelf kan fietsen, doen we dit wel vaker.
Een klein eindje fietsen.
Lief naast een af en toe heftig slingerend meisje.
En ik daar weer achter.

Een rondje om de Benthuizerplas, precies goed voor die kleine pootjes.





Lekker met de zon in het gezicht.
Even zorgen voor een voorraadje vitamine D, voor wanneer de herfst zich straks van zijn regenachtige kant laat zien.

7 opmerkingen:

  1. Ook lekker, fietsen! :)

    Ik had gisteren verplicht een rustdag, en daar baalde ik iets van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi tochtje, ik geniet lekker mee. Het was heerlijk weer ik dronk mijn nespressootje lekker buiten en samen met onze nieuwe aanwinst (Oscar) in de hommeltuin gewerkt.....fijn hoor deze herfsttemperaturen... X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk, dat huishouden loopt niet weg hoor! Mooie plaatjes zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige plaatjes echt. En wat een schitterend weertje!

    www.huisvlijt.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmm, ja, naar buiten zoveel mogelijk, daar word je alleen maar beter van! en die mist die over het land ligt... wat is het toch fijn, herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Roxy durft nog steeds niet te fietsen.
    Heerlijk zo'n fietstocht!!!

    BeantwoordenVerwijderen