zondag 8 november 2009

sunny sunday

en toen ik vanmorgen uit het raam van onze (zolder)slaapkamer keek, zag ik dit. De zon scheen! En natuurlijk zag ik een van onze katten, die rustig van de ochtend zat te genieten. Het was trouwens wel koud, dat merkte ik toen ik diezelfde kat naar binnen liet. (deze kat weigert gebruik te maken van het kattenluik in de deur)
Terwijl ik koffie aan het zetten was en pap aan het maken, zat Flo (ons wittige katertje) het laatste water van gister van de tuintafel te likken.

verder was het vooral een Tarja-wenst-entertainment-dag. Ze is al een paar dagen uit haar doen, ze wil het liefst de hele dag gedragen worden en het in slaap vallen gaat met veel gehuil. Toch als ze even wel een goed hum heeft is ze om op te vreten, ze wijst nu van alles aan met zo'n priemend vingertje en zegt dan eh en wil het dan hebben. En ow als ze haar zin niet krijgt, dan zet ze het op een gillen!! Dus onze eigenwijze dreumes laat zien dat ze een eigen wil heeft.
Natuurlijk zijn we vandaag ook naar buiten gegaan. Mooi weer, dus jas aan en lopen, gewoon het vaste rondje rond de plas. Koude wangen, meisje met koude handjes in de wagen, herfstkleuren verdwijnen, een zon die rond half 5 al onder gaat, de winter is begonnen.

1 opmerking:

  1. Het was vanochtend qua temperatuur nog best te doen en de zon scheen ook hier! Dus direct Fee-Luna op de fiets gehesen en even naar de kinderboerderij gegaan. Nog even gebruik maken van misschien een van de laatste mooie momenten. 's Middags was het helemaal mistig en berekoud dus ik ben blij dat we het moment hebben gepakt. Net als jullie hebben gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen