zondag 24 mei 2009

lazy sunday afternoon





3 opmerkingen:

  1. Merry Meet Sandra,

    Wat leuk dat je op mijn blog bent geweest! Ik zie dat ik (nu al!) tussen je linkjes sta, en ik heb jouw blog nog nooit gelezen.
    Zoveel mama-heksen heb ik niet gevonden op het net dus een geestverwant te ontmoeten vind ik erg leuk.
    Ik zag dat je ook contact hebt met Hydra. Ik ken haar van diverse heksenfora :) Misschienn jou ook wel? (ik ben tevens Lunadea. 1 en dezelfde)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben al jaren een stille lezer van jou, toen nog lunadea-weblog en ook van het log van je dochtertje. ik ben niet meer zo actief in forum-land, alleen het MAF bezoek ik nog weleens. Hier trouwens onder de naam Morag. Maar leuk dat je nu bij mij komt lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi! Kijk eens aan, dat is nog eens leuk om te weten.
    Weer een lurker ontmaskerd ;) (zoals ze eens tille lezer noemen)

    BeantwoordenVerwijderen