woensdag 13 mei 2009

En vandaag....

Is Tarja alweer 8 maanden. Acht maanden geleden, lag er na een bevalling van 21(!)uur een klein, helemaal onder het huidsmeer zittend, meisje op m'n buik.
En nu is ze al een klein eigenwijsje, een beetje eenkennig, die precies weet hoe ze iedereen om haar pinkje weet te winden.

En ik besef me nu ook dat ik nog een maand tijdens werktijd mag kolven, zo is het immers wettelijk geregeld. Ik ga nu nog 2 keer per dag voor zo'n 20 minuutjes naar het kolfhok om de nodige ml bij elkaar te kolven, maar dat zal straks dus tijdens m'n halfuurtje lunchpauze moeten. Maar ach dat zien we over een maand wel, misschien wil Tarja dan alleen nog maar ochtend, avond en nachtvoedingen van mij.

Verder vandaag veel met Tarja gespeeld(en geknuffeld), een beetje (krat vol)boodschappen gedaan, wasje gedraaid (3 volle trommels), bezoek gehad en gekookt. En nu staat alles weer klaar voor morgen, lunchboterhammetjes in de koelkast, liga's voor Joeri en Mirte liggen naast hun sleutels, de kolftas staat bij de tafel en de flesjes voor het kdv in de koelkast. Nu nog met thee op de bank, beetje tv kijken en logjes lezen en dan (als Joeri uit de douche is) douchen en slapen (en hopen dat Tarja maar 1x komt vannacht)
zo klein en nu alweer zo wijs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten