maandag 7 maart 2022

ongenode gast

 

want daar hadden we ineens tante Corrie in huis. Na de afgelopen weken super voorzichtig te zijn geweest, zoveel mogelijk in de vaste bubble te blijven testte Lief positief.

En dat is KUT, dit haalde een grote streep door de Cambodja reis, vanavond zou Lief gaan vliegen, maar in plaats van dat zit hij nu in isolatie, op afwisselend zijn werkkamer of in de logeerkamer, tot hij weer klachtenvrij is.

En tot nu toe hebben de dochters en ik geen klachten en negatieve zelftesten, maar ja daar is mijn Lief nu niet mee geholpen.

Dus de vluchten zijn geannuleerd en de reis is (weer) uitgesteld en meer kan ik er ook niet over zeggen, behalve die verschrikkelijke dooddoener; 'het is, wat het is' 

Waar ik dan wel iets over kan zeggen is dat het de afgelopen dagen het-lijkt-wel-lente weer is. Ik ben dan ook regelmatig in de tuin te vinden en niet alleen om de was op te hangen.

Dus ondanks dat ik geniet van de zon en het rommelen in de tuin, overheerst toch wel het gevoel van teleurstelling. 

Dus dan eindig ik maar met een andere dooddoener; 'wat in het vat zit, verzuurt niet'

7 opmerkingen:

  1. Balen zeg! Het is toch vervelend als een plan anders loopt dan je had gehoopt en verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, vooral omdat het plan al eerder was uitgesteld. Maar met oog op alle toestanden in de wereld is het ook wel een luxe dat je het kunt uitstellen

      Verwijderen
  2. Het is inmiddels zelfs bijzonder als je geen corona hebt lijkt het wel. Hopelijk heeft hij niet al te veel klachten (of nog beter geen) en blijft het jullie bespaard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu bijna klachtenvrij, maar het was als een heel erg stevige verkoudheid. En het ziet er naar uit dat de dochters en ik de dans ontspringen

      Verwijderen
  3. Gatver, wat ontzettend balen zeg.
    De trend van de afgelopen 2 jaar, incasseren en weer door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Getver!! Dat is echt balen!! Beterschap Xx

    BeantwoordenVerwijderen