zaterdag 31 december 2016

Jaarwisseling


Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling
en een
mooi, liefdevol, gezellig en stralend 2017

2016 was voor ons een mooi jaar, maar ook een heftig jaar.
Lief veranderde van werkgever en al ging ik een paar uur minder werken, dit had toch een behoorlijke impact op ons dagelijks ritme.
Oudste dochter kwam ziek thuis en een heleboel nare onderzoeken later kreeg zij de diagnose ziekte van Crohn. En dat is heftig als je 19 jaar  bent om van de ene op de andere dag te horen dat je een chronische ziekte hebt. 
Ik heb bewondering voor de manier waarop zij er mee omgaat en ik ben super trots dat zij ondanks veel gemiste colleges, gewoon haar propedeuse heeft gehaald dit jaar.
Jongste zoon stippelt steeds verder zijn toekomstplannen uit en vertrok deze zomer voor zes weken naar de Filipijnen.
Onze allerjongste miss T dartelt als een langbenig veulen door het leven, al viel het wel op dat ze zich soms door haar ziekte beperkt voelt en dan is het soms moeilijk om haar te laten zien wat wel kan.
Mijn kleindochter E werd alweer 1 jaar en veranderde van een klein veel slapend babietje in een gezellig kletsende dreumes.
En als klap op de vuurpijl hebben wij weer een bruiloft in het vooruitzicht, want op de dag dat ze 10 jaar samen waren, hebben middelste zoon J en zijn vriendin M zich verloofd.
Hiermee zou 2017 gewoon een topjaar voor ons moeten gaan worden en daar heb ik wel vertrouwen in.
Dus vaarwel 2016; jij was goed voor ons en welkom 2017; we zijn benieuwd wat jij ons allemaal zult brengen.
Fijne Jaarwisseling!



1 opmerking: