zondag 20 april 2014

It's a beautiful day

Wakker worden met de geur van vers gebakken brood,
zo snel mogelijk naar buiten om weer een foto te maken van de pioenen.

nu in volle bloei


We hadden al snel bedacht om na het ontbijt naar Meyendel te gaan,
een stuk lopen.
Licht. lucht, zon en lentegroen.
De moeder van mijn lief houdt ook van wandelen en was niet eerder in Meyendel geweest. Zij wilde graag met ons mee.
Miss T. vindt het best, als haar nieuwe bal maar mee mag.


Samen de bal voor ons uitschietend lopen miss T. en ik voorop,
terwijl lief en zijn moeder kletsend achter ons aan komen.






De verdere middag zaten we thuis in de tuin, lezen, kletsen en thee drinken.

Tarja kreeg van  haar oma ijsbloempjes, die we samen in een grotere pot hebben gezet, zodat Tarja ze verder zelf kan verzorgen.


ook de blauwe regen bloeit, veel vroeger dan vorig jaar.


En met zo maar al mijn zoons hier thuis, hadden we onder het eten ineens weer gesprekken over voetbal en games.

En nu terwijl ik hier blog en het buiten helemaal donker is,
kan ik met heel mijn hart zeggen dat het vandaag een prachtige dag was.

3 opmerkingen: