zaterdag 14 april 2012

erop uit (logje met veel foto's)

De zon die de woonkamer in scheen lokte ons naar buiten, we gingen naar het AWD voor wat zon op ons gezicht.
Ik zag blijdschap in de ogen van ons peutermeisje, toen ze de takkenhut weer zag en ze lekker vrij uit kon rennen.



Ik zag lente in alle uitlopende knoppen, waardoor er een groene waas over de bomen ligt.




Ik zag lol en pret in haar hele expressie.




En ik zag HERTJES, heel veel hertjes. Soms bijna verstopt tussen de bomen en soms heel goed te zien terwijl we steeds dichterbij konden komen.





Terwijl we zaten, uit de wind en gezicht in de zon, keek ik naar de lucht (en naast me).




We liepen alweer terug naar de uitgang, toen ze zich nog één keertje lieten zien.


ik  hartje  hertjes.

7 opmerkingen:

  1. Hertjes zijn gemaakt om gehartjet te worden. Net als kleine meisjes in roze jasjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh leuke dag gehad :-) en dan de bampies ook nog steeds zien :-) geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo'n dagje erop uit!! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke dag :)
    Veel hertjes!
    Als ze mij hier in het bos zien lopen,
    rennen en springen ze hard weg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi he, zulke dagen van zon, natuur en plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat schattig al die herten. wat wordt ze groot, het peuterachtige gaat er langzaam af zie ik al wel, en zo lang al,maar volgens mij zit dat in de genen?

    BeantwoordenVerwijderen