zaterdag 17 december 2011

zaterdag

Vandaag zag ik een vlucht ganzen in rap tempo zuidwaarts vliegen.


De katten gingen weer naar buiten, nadat ze de hele week opgekruld boven op de bedden lagen te slapen.


Ook kreeg de lamp kerstversiering


Het kleine meisje, hier lief aan het kleuren, heeft weer wat last van buikgriep, waardoor zij (en ook wij) een wat slapeloze nacht (met veel verschoningen) hadden. Maar met een dagje binnenblijven, veel thee en beschuitjes is ze al weer aardig opgeknapt.


En lief kookte vanavond pad thai


En ik staarde naar de wolken, dronk een glaasje en breide wat.


Dit klinkt toch als een heel goede zaterdag.

5 opmerkingen:

  1. Klinkt goed hoor. :-) Wat heerst er toch allemaal, naar die buikgriep. Hier ook al een spugend meisje. Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een héle goede zaterdag! Ik wens je een nog betere zondag, met een helemaal opgeknapt meiske.
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk :) Mooi zulke dagen, behalve natuurlijk de buikgriep. Goed dat het weer beter gaat. Gelukkig is er zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als een hele goede zaterdag!!
    Sterkte met de buikgriep.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, zo'n lamp heb ik gehad.
    Ik hing hem ook helemaal vol met ballen ;)
    Sterkte met de griep!

    BeantwoordenVerwijderen