zaterdag 10 december 2011

Midwinterfair Archeon 2011

Het is inmiddels allang een jaarlijkse traditie, de midwinterfair in december.
Dikke kleren, veel laagjes, sjaals en handschoenen en gelukkig zijn er heel veel kampvuurtjes om je nog even te warmen, want het blijft koud.
Koud, maar wel  hartverwarmend gezellig.


Dit jaar liet miss T zich voor het eerst schminken, wilde ze overal waar ze muziek hoorde gaan kijken. En begonnen een aantal muzikanten bij het Klooster spontaan voor haar 'in de maneschijn' te spelen, waarbij zij ook meteen ging meezingen.
Zoals ik al schreef, het was weer hartverwarmend gezellig.

9 opmerkingen:

  1. Gezellig dat jullie weer zijn geweest :D Het was er een mooie dag voor, je maakte prachtige foto's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me ook heel erg leuk. Hier is volgende week het Keltisch midwinterfeest. Helaas ben ik die dag verhinderd. Maar wel door iets anders leuks :)
    Klein meisje heeft het ook naar haar zin zie ik. Vrolijk kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schreef ik vorig jaar ook al niet dat ik het zo jammer vind dat zoiets hier niet in de buurt is?
    Fijne foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ annemiek; dit is toch bij jullie in de buurt.
    http://www.keltischemidwinter.nl/index.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is altijd heel erg leuk daar! Vooral de sfeer van alle oude gebouwengeeft de midwinterfair echt iets extra´s.

    Ik ben dit jaar toch niet gegaan, moet een beetje op mn geld letten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Hier gaan we elke kerstvakantie naar het openluchtmuseum, het is daar dan ook zo gezellig met vuurtjes, lekkere dingen en worstenbroodjes roosteren boven het vuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw...heerlijk sfeertje!
    Mooie foto's heb je gemaakt!
    Das lange geleden, dat ik daar ben geweest, krijg spontaan de kriebels, haha!(helaas voor ons niet echt naast de deur)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen