woensdag 27 oktober 2010

weird wednesday

Een rare woensdag, want iedere andere woensdag is lief ook vrij, maar nu was ik vandaag weer samen met miss T, net als op de maandag en dat gaf mij dus het idee dat het vandaag maandag is (nu lijkt de week wel heel kort, met straks nog maar twee dagen te werken)
En ook vandaag zetten miss T en ik ons creatieve kwastje beentje weer voor, karton gehaald en met waterverf op nat karton verfen.

En ik haakte koordjes en zo konden we onze sterren ophangen. Een heel vrolijk gezicht zo in de keuken.


En na een boterhammetje ging het meisje toch even naar boven, en na even kletsen tegen haar Muis, viel ze in slaap..... en sliep.... en sliep.


Terwijl zij sliep zat ik te bladeren in een breiblad op zoek naar een leuk patroon, want de postbode bracht een enveloppe, met erin hele mooie wol. De laatste restjes sokssawat.


En dan besluit ik ook nog deze dag als luie huisvrouw, want ik hoef niet eens te koken. Puberdochter bakt pannekoeken. (Zij wilde gister nogmaals naar de kermis en in ruil voor sponsering bood zij aan om te bakken, en dat is hier niet niets, want dat betekend toch zeker anderhalf uur bezig zijn)
We zullen maar gauw beslag gaan maken.....

15 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super die sterretjes!! Leuk!!

    En ff lekker niks is ook wel eens leuk! Eetse met de pannenkoeken!

    Bless
    Thess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, die sterren... zal de kleine meid daarvan gedroomd hebben denk je?
    Mooi hé?, die wol van Sokssawat... Ik heb ook een streng thuis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En? Wat ga je ervan maken? Hier vandaag ook twee enveloppen op de mat met de laatste SSW wol... *snik*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sterretjes zeg! Heel erg mooi! Was het moeilijk om te doen?
    Heel erg mooi wol, warme kleur.
    Geniet van al de mooie dingen! Die zijn er genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt me een idee gegeven met dat brooddeeg. Gisteren heb ik het zelf voor het eerst gemaakt en mijn kinderen hebben ervan genoten. Vrijdag gaan we de figuurtjes verven. Heerlijk creatief zijn jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dames, dames, ik krijg bíjna medelijden met jullie en bijna een schuldcomplex (bijna, dan, niet helemaal ;o)

    wat een heerlijke dag! SUPERleuk die sterretjes zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je lekker crea bezig geweest!
    Heerlijk, zo'n vrije dag. Maar wel jammer dat Manlief er niet was.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je voor je reactie op mijn blog over kruidenthee. Die van jou: 'herfstkwaalmix van zoethuid, pepermunt, lavendel en kaneel', lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ greetje; ik hoop gewoon dat je snel onze nieuwsgierigheid bevredigd en je nieuwe plannen bekend maakt. Dit maakt vast ons leed over het verdwijnen van de SSW wol weer een beetje goed ;)

    @ annemiek; gewoon een simpel truitje (lekker warm voor de winter).En jij al een brei-idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi die sterren!
    Veel breiplezier met de wol....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die sterren leuk geworden zeg!! En handig he die pubers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga er sowieso een sjaal van haken, voor mezelf. En ik denk een lekker vestje voor een van de kinderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige wol en mooie sterren , geniet van de pannenkoeken , eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een heerlijk log heb je.
    ga het dit weekend eens gooed doorlezen:))

    BB

    BeantwoordenVerwijderen