donderdag 15 oktober 2009

schuldgevoel

wat kan ik me schuldig voelen als ik 's ochtends in de schemer het huis uitga met een nog gapende baby(sorry dreumes)op de arm. Dan zegt m'n hele gevoel van zij zou nog lekker in bed moeten liggen of beter bij mij in bed nog warm tegen me aan.
en nog schuldiger voel ik me als ik haar vervolgens op de creche aflever en aan alles zie en merk dat ze veel liever bij mij wil blijven.
en als ze dan ook nog hartverscheurend begint te huilen als ik afscheid neem en ook echt wegga, dan voel ik me echt een waardeloze moeder.

3 opmerkingen:

  1. Na de herfstvakantie Ga ik met Roxy naar de kinderdagverblijf.
    Toen ik vorige week een week weg was, ging het heel goed. Bij terugkomst moest ze goed kijken wie ik was.
    Om je kind huilend achter te laten lijkt me ook vreselijk.
    Een waardeloze moeder ben je niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanks.
    ik moest het even van me af schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat naar! Vlier gaat naar een gastouder en daar heeft ze het altijd naar haar zin. Misschien kun je daar ook naar op zoek?

    BeantwoordenVerwijderen