woensdag 6 juli 2022

en nu

 


Voor mijn gevoel bevind ik me een beetje in het luchtledige. Ons huidige huis staat in de verkoop en hier leven we van bezichtiging naar bezichtiging. Zo kunnen missT en ik echt razendsnel allerlei spullen in de fietsenschuur zetten om het huis te ontdoen van persoonlijke spullen.

Maar hierdoor is ook wel de persoonlijkheid van ons huis verdwenen. Het voelt niet meer als ons (t)huis. Bijkomend voordeel is misschien dat het huis sinds lang niet zo schoon is geweest en dat Lief eindelijk zijn lege aanrecht heeft 😉

Met mijn gedachten ben ik vaak bij het nieuwe huis. Ik heb enorm veel zin om daar aan de gang te gaan met schuurpapier en verf. Ik moet nog heel even geduld hebben, over 2 weken is de overdracht en dan kunnen we beginnen.

Het streven is om eind september te verhuizen. We hebben straks allebei drie weken vakantie, dus dat is ononderbroken klustijd. 

Maar verder gaat het leven hier ook gewoon door.

Zojuist boeken besteld voor missT voor het komende schooljaar, 3 mavo. Als we het hebben over time flies, is dit het wel. Ze was ruim een jaar oud toen we kwamen wonen, heeft hier leren lopen, fietsen, skeeleren en nu is ze gewoon al over naar mavo3. Terwijl ik soms nog dat kleine pukje voor me zie, dat mij hielp in de tuin. Nou, tegenwoordig vraagt dat allang niet meer kleine pukje of ik ook voor haar koffie wil zetten 😁 Kleine meisjes zijn inmiddels groot geworden.

Zo meteen eerst een bezoekje aan de kinderarts, daar komt missT al vanaf zij 8 maanden is. Alleen is het nu een jaarlijkse controle vanwege de coeliakie en om haar groei in de gaten te houden, maar dat laatste zit tegenwoordig ook wel goed.

En verder ga ik me maar weer verdiepen in verfkleuren, want daar zijn we nog niet helemaal uit.


5 opmerkingen:

  1. :-) wat nu.... hoort bijna bij het leven vind je niet? net als je denkt in de/je comfort zone te zitten ;-)
    liefs, silliesullie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga straks gewoon een nieuwe comfort zone maken, zit er nu een beetje tussen twee in 😉

      Verwijderen
  2. Oh, heerlijk een nieuw huis! Ik ben dol op verhuizen! En ja, de tijd vliegt inderdaad. Zeker als je naar je kinderen kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik de komende tijd nog wel genoeg over klussen en verhuizen zal bloggen

      Verwijderen
  3. Ik herinner me die rare periode inderdaad. Je bent al een beetje ontworteld in je eigen huis, maar het nieuwe is er nog niet. Niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen