woensdag 11 december 2019

kleine update en een dagje Haarlem




Het lijkt wel of de tijd vliegt de laatste weken, ik kom er gewoon niet toe om even een blogje te typen.
Miss T had toch een beetje hulp nodig met het maken van een surprise voor een klasgenootje, dit jaar hadden we geen van twee echt knutsel inspiratie, maar na een woensdagmiddag rommelen en veel plakband, hadden we er toch iets leuks van gemaakt.
Er was Sinterklaas feest op mijn werk, voor de kinderen van werknemers. Mijn naaste collega organiseert dit nu al voor het derde jaar en haar help ik waar ik kan vooral op het gebied van klaarzetten, versieren en natuurlijk ook weer opruimen. Geweldig leuk om te doen,  als je alleen al die enthousiaste en soms wat gespannen kindergezichtjes ziet.

Thuis hebben we pakjesavond niet zo uitbundig gevierd, maar er gewoon een gezellige avond van gemaakt met spelletjes en chocolade.

En een dag later stond ik 's avonds mee te helpen bij de school van miss T om de gangen en aula in kerstsfeer te brengen.

Gelukkig was er ook nog rust in het vooruitzicht, want het afgelopen weekend waren lief en ik een dagje in Haarlem, waar ik vooral veel met mijn camera heb gespeeld. Maar wat we niet wisten was,  dat er een aantal straatjes in de binnenstad veranderd waren in een grote kerstmarkt,  dus hier en daar was het een beetje druk in al die kleine straatjes, maar toch ook wel gezellig.













Aan al deze foto's te zien waren er ook nog genoeg rustige plekjes in de stad. En daarbij was het fijn om tijd alleen met Lief door te brengen, dat hebben we samen soms ook nodig.


++++++++++++++++++++++++++++++++++

These last weeks have been busy weeks with all the festivities and their preparations. There was Sinterklaas (Saint Nicolaas) at Miss T's school for which she had to make a surprisegift for a classmate (with a little help from my side)
Then also Sinterklaas at my workplace (for children of employees) where I help my collegue, who organizes the party with a lot of the preparations, like decorating and the cleaning afterwards.
And the moment we waved Sinterklaas goodbye, it was time to get into the christmas mood.

Luckily, me and my love went away together for the weekend for some needed rest and us-time.
We went to the town Haarlem and as you can see I took lots of pictures.




1 opmerking: