zaterdag 2 november 2019

zaterdagmorgen





Het is rustig in huis.
Rob en miss T zijn net de deur uit, zij helpen op school met de Oud-Papier-Actie.

En ik doe weinig, ik brei een paar naaldjes aan mijn zoveelste sok, staar naar buiten en drink koffie.
Vandaag hoef ik ook helemaal niets van mezelf, gewoon een dag van rust en stilte en een beetje aanrommelen.

De laatste twee weken waren behoorlijk gevuld met allerlei afspraken en door de (welverdiende) vakantie van een collega, waren mijn werkdagen ook drukker dan normaal.
Begin deze week begon het echt winters te worden, met koude, zonnige ochtenden. Het was echt fijn om dan op de fiets te stappen en nog even buiten te zijn, voor de werkdag begon.
Helaas is het inmiddels weer herfst met veel wind en regen, wat ook best gezellig is, zolang je de deur niet uit hoeft.
Komende maandag gaat miss T (met alle kids van groep 8) op bezoek bij een middelbare school, iets waar ze zich enorm op verheugd en dat begrijp ik ook wel, het is toch een kijkje in haar toekomst.
Eigenlijk niet te geloven, dat ze dit schooljaar afscheid neemt van de basisschool, op naar de volgende levensfase. Iets waar zij wel aan toe is, maar ik stiekem nog niet helemaal.

Maar ik loop op de zaken vooruit.
Het is zaterdag, het is weekend, ik hoef vandaag helemaal niks.

Kom, ik ga nog een paar naaldjes breien en een kat knuffelen.

Fijn weekend!





1 opmerking: