vrijdag 9 maart 2018

iets met gevloerd door de griep


Ja, toen was het hier ineens stil....
De  krokusvakantie begon hier goed, koud dat wel. Ik werkte op sommige dagen en miss T ging naar de kidsclub en deed daar een escaperoom en kreeg een waterpolotraining, gegeven door een trainer van de waterpolobond; super stoer.
We gingen samen kijken bij de nieuwe locatie van de kidsclub en waren allebei tevreden met wat we daar zagen, twee lokalen, een flink stuk gang, eigen ingang en genoeg ruimte om echt buiten te kunnen spelen.
Miss T had er wel zin in om daar na de vakantie naar toe te gaan.
En iedere dag als ik er toch langs fietste,  hield ik het ijs goed in de gaten, werd er al ergens op de sloten geschaatst...

Vrijdag is het ons gelukt, schaatsen op natuurijs. Misschien niet op een sloot, de ijsvereniging van onze gemeente had bij hun clubhuis de skeelerbaan onder water gezet en hier een pracht ijsbaan van gemaakt.


Samen hebben we heel wat rondjes geschaatst en gingen aan het eind van de ochtend, koud en met moeie benen weer naar huis.........

En toen ging bij mij het licht uit, na me al weken lang niet fit te hebben gevoeld, was het nu over en uit.   G R I E P


Wat een rot griep is dit. De eerste dagen heb ik echt alleen maar in bed gelegen, koorts en alles deed pijn.
Nu zowat een week verder krabbel ik weer langzaam overeind.
Gelukkig hoorde ik dat het van het weekend echt lente gaat worden en dat kan ik nu wel heel goed gebruiken.

5 opmerkingen:

  1. Jaaaa, lekker het zonnetje in met je toet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb je goed gezelschap. Beterschap! En owwww ja, die lente! Laat maar komen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het weer wat beter gaat. Het schijnt echt helemaal drama te zijn met die griep. OVervolle ziekenhuizen, operaties die uitgesteld worden etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het weet wat beter met je gaat. Er zijn er veel gevloerd door deze toch wel zwaardere griep. Hopelijk ben je snel de oude.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb er nu eentje hier al dagen op bed/ de bank liggen, maar het kind en ik hebben het tot nu toe nog weten te ontwijken. of dat nu nog lukt, nu 'ie al in huis is.. #fingerscrossed! hopelijk voel jij je inmiddels weer stukken beter! :)

    BeantwoordenVerwijderen