dinsdag 7 juni 2016

avond4daagse en schoolreis

Je zou het toch niet verzinnen, avond4daagse en schoolreis in dezelfde week.
Maar toch was het echt zo.
Miss T begon vorige week met de avond4daagse, weer gezellig met een hele club van school, wandelend achter de schoolvlag aan.

Maandag vlak voor ze wegging. Er was regen voorspeld en inderdaad bijna weer terug op het startpunt viel die dan ook.


Woensdag was het stukken beter om te lopen, best warm zelfs.


En donderdag eindigde de tocht in het stadscentrum met muziek bloemen en de medaille.


Volgens mij kun je hier al zien hoe moe ze was en dat verbaast me niks.

En om de week af te sluiten gingen de groepen 3 t/m 7 op vrijdag met schoolreis naar Drievliet.


Ze vond het geweldig, was zelfs in een (niet enge) achtbaan geweest, maar was toen we terug naar huis liepen zo moe, dat ze een paar keer gewoon bijna tegen een huismuur aan wankelde bij het langslopen op de stoep.

En het weekend was warm en 's zomers.
Misschien iets te warm volgens de katten (maar die klagen wel vaker)


Het was een weekend van strakblauwe luchten en ijsjes eten.


glutenvrij ijs met een glutenvrij hoorntje
Een drukke week met als afsluiter een heel fijn rustig weekend.

7 opmerkingen:

  1. Bijzondere planning weer, ze ziet er ook moe uit maar volgens mij groeit ze ook als een tierelier;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzondere planning weer, ze ziet er ook moe uit maar volgens mij groeit ze ook als een tierelier;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, oh, wat véél! Ik snap dat T kapot was na deze week. Poeh.
    Dus jullie katten liggen meteen ook al op apegapen als het maar iets warmer wordt? Misty stort meteen ter aarde en ligt hijgerig net als die van jullie uitgevloerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat was geen handige planning nee,wij hebben ook avondvierdaagse gehad en mijn zoon had woensdagmiddag een kinderfeestje en ging naar een soort van ballorig,ook zoiets,niet zo handig gepland,zomoe kwam hij thuis,maar goed het is weer achter de rug en zo te zien aan je foto,s heeft ze het super gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn hemel, daar hadden ze niet zo goed over nagedacht dus... Gelukkig heeft ze het erg naar haar zin gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is zeker druk, en dat zo tegen het einde van het schooljaar... Dat had wel beter gepland kunnen worden! Ik merk echt dat de vermoeidheid toeslaat hier niet in het minst door het warme weer en het vele buiten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen