maandag 29 september 2014

maandagmorgen

En iedereen vliegt uit....
Werk, school of sporten.
Ineens heb ik het huis voor mezelf.
Geen geluid (behalve het gebrom van de wasmachine op zolder) en niemand die me iets vraagt.
Gewoon alleen ik.
Dat is al zolang niet gebeurd.

Ik zet eerst maar eens een pot thee, van zoveel rust en stilte om je heen moet je goed genieten.


Ik ruim wat snoeiafval op in de tuin.


En maak een herfsttafereeltje voor het jongste meisje.


En al heb ik dan geen menselijk gezelschap om me heen, aanspraak heb ik heus wel.

Echt ik ben stapelgek op mijn lief en al mijn kinderen, maar een ochtendje helemaal niemand om me heen is zalig.
Fijne maandag!

7 opmerkingen:

  1. Zalig, alleen zijn en een leeg huis tot je beschikking te hebben.

    Hoop dat je genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zaaalig! Wat kan dat heerlijk zijn he, even een paar uurtjes voor jezelf!
    Lekker van nemen en genieten inderdaad!
    Je foto's zijn onwijs knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel af en toe heb ik ook zo'n only-the-lonely-dag, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen