woensdag 21 mei 2014

Soms moet je gewoon even stil blijven zitten

Natuurlijk kan ik de hele woensdagmorgen rond blijven rennen, druk  met boodschappen, wassen en verder opruimen.
Maar gelukkig dacht ik er vandaag aan om gewoon even te gaan zitten.

kop thee

En een beetje om me heen kijken, hoe het met alle plantjes is na het noodweer van vannacht.




En terwijl ik daar zat, zag ik nog een mooi tafereeltje bij de'pindakaas-pot'.
Deze hangt er al sinds de herfst, maar wordt nu druk bezocht door mezen ouders om hun jongen groot te brengen op pindakaas.

Gewoon een klein half uurtje zitten, niets anders doen, dan wat dromen en kijken.
Rust.
Wat dat betreft moet ik maar een voorbeeld aan mijn katten nemen.


die laten zich door niets of niemand opjagen...

Wens iedereen nog een fijne woensdag.

7 opmerkingen:

  1. Sinds ik (buiten)katten heb durf ik geen vogelvoer meer op te hangen.... Mooie foto's, dat wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons is de pindakaaspot ook bijna leeg, gaat om de laatste restjes, maar wordt druk bezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gek he dat dat voor ons zo moeilijk is om gewoon even een half uurtje te zitten en niets te doen! We zouden een goed voorbeeld kunnen nemen aan de katten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wat rust met je doet hé.... In ieder geval leverde het prachtige beelden op die je dan met ons kan delen!
    Geweldige foto, die koolmees!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaa, die katten, altijd een goed voorbeeld!
    (hoewel ik het recente kikker-eten van één van onze katten maar niet navolg ;o)

    liefs Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met het in onze slaapkamer loslaten van een levende muis was ik ook niet zo blij, maar ik ben wel blij dat jij weer 'online' bent.

      Verwijderen