zondag 10 februari 2013

Sneeuw op 't strand

Dit had ik nog nooit eerder gezien.
Een strand met sneeuw..



Ik vond het bijzonder om te zien, die witte laag op het zand, het schelle licht en de verschillende kleuren in de lucht. (en laat ik de heel koude, je-oren-er-bijna-afvriezende-wind niet vergeten)


Voor haar horen strand en vliegeren bij elkaar.


En met een beetje hulp kan ze die ook even in de lucht houden.
Dat ze door de vlieger werd mee getrokken, deed haar zo schateren dat ze 'm wel weer meteen naar beneden liet tuimelen.


En ik stond en keek naar zee, strand, licht en lucht (en maakte af en toe een fotootje)



3 opmerkingen:

  1. Ik ging vroeger ook graag paardrijden op een besneeuwd strand. Je waant je op een andere planeet dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijken inderdaad twee verenigde werelden, ja: sneeuw en strand. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen