woensdag 2 maart 2011

vandaag

een mooie dag om weer eens 
te gaan
fietsen.


(ik beken hiermee gelijk dat ik nogal een mooi weer fietser ben)
We stapten dus weer op de fiets,
eerst langs het stemlokaal 
en daarna naar de dorpsstraat
even bij de kinderboekenwinkel langs.
Hier vielen we gelijk met de neus in de boter boeken,
want er was voorlees'uurtje',
en omdat er nog  twee kleine meisjes waren,
werd er speciaal voor de drie dametjes nog een boekje voorgelezen.
(gewoon een dick bruna-boekje, maar de voorleesdame deed het zo leuk
en de kleine meisjes deden zo leuk mee)

En met een nieuw spel
en een nieuw boek 'Fiet wil rennen'
fietsten we weer naar huis.

En zo was het vandaag ook een mooie dag
om samen een spel te doen.


6 opmerkingen:

  1. :-) ik ben ook een echte mooi weer fietser

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker dagje hadden jullie. Leuk, zo'n voorleesuurtje. En ja, helaas ben ik ook een mooiweerfietser. Ik zou willen dat ik wat meer een bikkel was ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, dat zijn nog eens de woensdagmiddagen met een gouden randje er omheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OO dat is zo'n leuk boek , ik heb fiet hier ook staan ;-)
    En ik houd ook van fietsen, het liefst met heerlijk mooi weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hé, dat spelletje van de boomgaard speel ik ook dikwijls met de kindjes van mijn broer!

    BeantwoordenVerwijderen