woensdag 4 augustus 2010

woensdag

en dan word je 's ochtends wakker
met de regen tegen de ruiten.
En wat doe je dan zo'n dag.


een tekening maken voor de juf van het kdv
die net getrouwd is.


spelen met de trein


een lunch van poffertjes


's middags boodschappen doen en
met veel lekkers thuis komen
met een 'vis, vis', 'vis ete' roepende peuter bij de visboer staan.
Ze is duidelijk blij dat we vanavond vis eten.


en samen met papa met de trein en de beestjes spelen.

en nu begint de zon weer te schijnen.
eten we vanavond vis, venkel en couscous.
en heb ik een vakantiegevoel
zomaar op de woensdag.

11 opmerkingen:

  1. Jammie, venkel, vis en couscous...veel beter dan mijn pannenkoeken, maar de regenachtige dag beleefden we min of meer hetzelfde. Gelukkig is het weer droog, ik heb behoefte aan nog een maandje zomer ipv vroeg de herfst inrollen! Jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb komende vrijdag-zaterdag en zondag dringend behoefte aan zomer, dan zijn we namelijk drie dagen op Castle Fest.
    Maar ik hoop dat we zo'n hele lange nazomer krijgen die duurt tot eind september.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker eten en mooie schilderingen!
    In September wordt mijn meisje 2,
    kan ze lekker naar de kvd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien hebben jullie je niet verveeld.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Patricia; in september wordt mijn meisje ook 2, dan gaat ze naar de peutergroep van het kdv.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie dagen Castlefest, dat heb ik alleen de eerste keer gedaan. Deze keer wordt het maar één dag en ik ben er nog niet uit welke.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig hoor, zo'n dagje aanmodderen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ haagje; ik ga ook al vanaf de eerste keer naar Castle Fest, een soort van die-hard. Misschien komen we mekaar zomaar tegen (je weet nooit)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier helaas geen castlefest. De rode cijfertjes hielden me tegen. *snik*

    Wat een geweldige woensdag hebben jullie weer gehad!
    Die visboer zal wel blij zijn met jullie peutertje. Hihi! Ze weet nu al wat lekker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had jouw blog nog nooit gezien hiervoor maar heb gisteren lekker zitten lezen.

    Geef de komkommertijdaward door aan jou :) (je schijnt hem aan vijf mensen door te moeten geven, vandaar)

    Leuk trouwens dat je je dochter in de draagdoek hebt. Heerlijk is dat he :)

    Mooie weer voor vrijdag is in elk geval gelukt, hoop voor je dat het mooi blijft op Castlefest!

    BeantwoordenVerwijderen