zaterdag 13 februari 2010

verhuizen (part 1)

en vandaag is mijn lief, samen met een stoere vriend alle spullen uit zijn huis aan het halen. En ik ben met ons kleine pukje thuis en pak nog een paar dozen in.
Natuurlijk zijn we al wel even gaan kijken hoe het de mannen vergaat en zo konden we zien dat het mooie boekenkastje van lief al in onze woonkamer staat samen met de sofa (waar je opgekruld in het hoekje zo lekker kunt zitten lezen).
En vanaf woensdag zijn we de rest van de week vrij en dan gaat dit huis leeg.....(krijg nu een stille paniekaanval, zoveel spullen en troep). Ik ga gauw nog maar even een doos vullen (en twee vuilniszakken)



Twee plaatjes, een rare rooie kater en een tikje lente.
Fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Succes met de verhuzing!
    Goed weekend, groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, dit is een mooi moment om spullen uit te zoeken en weg te doen!
    Gelukkig zijn jullie een aantal dagen vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee, volgens mij zitten we tegelijkertijd elkaars blog te lezen!

    tjaaaa, die berg, he! Eerst er tegenop, dan pas een mooi uitzicht! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Daan; kat in 't bakkie... kat in me afdruiprek. Tis een van z'n favo plekken.

    BeantwoordenVerwijderen