vrijdag 5 juni 2009

van de tijd die vliegt

En dan is zomaar ineens de week voorbij en heb ik nog helemaal niets geschreven, terwijl we deze week toch best veel hebben gedaan. De week begon met een dagje vrij, nu ben ik dat altijd op maandag, maar nu waren we met het hele gezin thuis, dus geen gehaast en 's middags nog even naar Rotterdam, een ijsje bij Venezia en doorslenteren naar Rotown voor een tosti.
Werk (en school voor de kids) was de dag erna weer aan de beurt.

Ook heb ik een nieuw paspoort aangevraagd, 't ouwe was verlopen en voor de vakantie heb ik er eentje nodig. En die vakantie komt er al aan, want over 6 weken zitten wij in Italie.

En ook zijn we weer met Tarja naar de huisarts geweest, ondanks de ventolin was het nog helemaal niet goed. Dus nu behalve ventolin, moet ze ook aan de flixotide. Maar kleine elf blijft er heel vrolijk onder en sinds ze zich kan omdraaien is dat dus wat ze dehele dag doet. En wat ook wel een vermelding waard is; ze heeft een nacht doorgeslapen van 8 uur 's avonds tot half 7 's ochtends. Niet schrikken, het was gelukkig maar eenmalig, de afgelopen nacht kwam ze gewoon weer om 12 uur en om half 5. ;)


En nu is het weekend, hebben we geen plannen, dus we zien wel hoe het loopt. Een fijn weekend allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Wij zitten over anderhalve week al in Italië. Heerlijk! Ik kijk er echt zo naar uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow leuk. Waar in Italie? Als jullie weer terug zijn kom ik bij Fee-Luna lezen hoe het geweest is. Alvast een fijne vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen