vrijdag 14 februari 2020

dag lief vriendje

Flo
15-08-2004
10-02-2020



Afgelopen maandag hebben we ons katertje Flo laten inslapen.
Al sinds mei 2019 wisten we dat dit er uiteindelijk aan zat te komen, maar toch om zo'n beslissing te moeten nemen is zo moeilijk.

De jongste van een nestje van zes, een stoer katertje(met een heel klein hartje), een buitenkat, maar ook wel een knuffelkat.

Jouw laatste weken was je soms net mijn schaduw, als je niet sliep volgde jij me trouw. Ik weet dat ik dit niet altijd kon waarderen, want ik struikelde regelmatig over jou.
We zagen dat je steeds magerder werd, je wandelingetjes naar buiten werden steeds korter.
We hebben je laten gaan voordat leven over zou gaan in lijden.

En al weet ik dat dit de beste beslissing is geweest voor jou.
Ik mis je vreselijk.

Dag lieve Flo





2 opmerkingen:

  1. Dikke kus.
    Ik moet er niet aan denken mijn grote, harige vriendin te moeten laten gaan...

    BeantwoordenVerwijderen