vrijdag 18 augustus 2017

Laatste dag van de vakantie

Voor miss T is dit haar laatste echte vakantiedag, komende maandag begint het schooljaar weer en gaat zij naar groep 6.
Maar vandaag zijn we allebei vrij, is het buiten net herfst, dus een prima dag om creatief bezig te zijn.

Ik ben creatief gezien helemaal buiten mijn comfortzone gegaan en doe nu mee aan een RoundRobin project. Dat zijn rondreizende boekjes, waarbij iedere deelneemster een aantal pagina's vult met creatief moois en na een goed jaar krijg je dan je eigen volle boekje terug.
Ik heb er zin in, maar vind het ook doodeng!

Dus maakte ik een achtergrond voor een spread en tewijl die allang al aan het dragen is vermaakt miss T zich nog prima met alle verf.



Kijk, zo zitten we er nu bij..


Gezellig toch?!
Mok thee erbij, muziek van The Dolmen op de achtergrond.
Nog een dag het-laat-maar-waaien-ritme, dan  na het weekend weer terug naar rust-reinheid en regelmaat 😁

7 opmerkingen:

  1. Ziet er idd heel gezellig uit bij jullie! Geniet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit zo op de laatste vakantie dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zo'n laatste dag van de vakantie, samen creatief zijn en theetjes, poes erbij.....koesteren
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die momenten koester ik ook echt. Ze wordt al zo snel groot

      Verwijderen
  4. Ziet er vooral erg rustgevend uit! Heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen