donderdag 7 mei 2015

Verrassing in de tuin

Nu waren we maar vier daagjes weg, maar toch toen we terug waren, had de tuin gewoon een verrassing voor ons.
Een explosie van groei en bloei.

De schutting is een zee van roze met al die prachtige clematis bloempjes.




En van de pioenroos staan al twee knoppen in volle bloei.
Zo mooi met die tere zachtroze bloemblaadjes.







En ook in de moestuin gaat het hard, ineens staan daar keurige rijtjes met erwtenplantjes.


En hoe is het bij jullie in de tuin?

8 opmerkingen:

  1. Groen! Duizend tinten groen! Prachtig is het hé!
    En wat zijn die pioenrozen prachtig!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk! Prachtig alle bloeiende planten en bloemen, ik wordt er zo blij van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah mooi! Het is zulk groeizaam weer (onze blauwe regen staat op springen... prachtig)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, gek op clematissen. Had zulke mooie, toen ik nog een tuin had...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een fijn welkom thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè?! Onze blauwe regen is nog lang niet zover. Maar ik weet al niet meer wat ik met al die rabarber aan moet (voornamelijk omdat ik de enige ben die het eet ;-)) en de herfstframboos doet ernstig zijn best. Mooie foto's weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is wat zo'n en regen met de natuur kunnen doen. Mooi hè? ! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen