woensdag 30 juli 2014

Bijna.....

is het dan voor ons ook vakantie.
Ik tel de dagen dat ik nog moet werken en heb ook echt absoluut geen zin meer.
en kan alleen maar uitkijken naar de vakantie, naar het moment dat wij onze spullen in de camper laden en de straat uitrijden.
We hebben geen plan, geen afspraken.
We hebben een globale route om via Duitsland en Denemarken naar Zweden te rijden, hoe lang we er over doen en waar we overnachten. Geen idee, we zien wel.
Totale vrijheid en ontspanning.
En daar kijk ik toch zo naar uit.
Zo erg, dat eigenlijk alles een beetje in wacht-stand staat.
Ook niet goed, want er gebeurt hier nog genoeg.

Vandaag een rustig dagje van wat opruimen en rommelen.
Tenminste dat had ik in gedachten.....
Tot Tarja met haar liefste stemmetje vroeg of we vandaag naar de stad gingen (zij had met haar grote zus in een kledinggids zitten kijken en vond veel 'schattig')
En ik bedacht dat zij inderdaad nog wel wat shirtjes en een paar gympen nodig heeft, want ze groeit als kool.

Natuurlijk ook een bezoekje aan de bieb, want ik kan niet zonder boeken en dan neemt Puk er ook altijd wel een paar mee.


Met een flinke lading prenten- en voorleesboeken weer naar huis.
Waar zij dus meteen haar buit aan haar broers en zus wilde laten zien.

goed geslaagd.
En  inderdaad elfen-vleugels en een toverstafje.
Nee, dat is niet nodig voor de vakantie, maar wie kan nu zo'n lieve 'ah toe, mam?' nu weerstaan.

En dan ook nog boodschappen doen, dat was dus deze keer wel 3 supermarkten langs (budget, dus dan maar iets meer moeite), maar dat en met al een paar avonden minstens nog 5 keer naar beneden komen voor ze in slaap valt, breekt Puk nu dan op.


En dan ligt dit net-geen-kleutertje ineens vast te slapen als een peutertje ( en  lijkt dat grote meisje ineens weer zo klein).

Ga ik me nu maar voorbereiden op weer een dagje werken...

En vanaf vrijdag zijn we te vinden in Lisse,
want voor ons geen Lammas zonder Castle Fest.

Wie gaat er ook?

(en daar komen die elfen-vleugels goed van pas)


2 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie toe! Klinkt heerlijk zo met de camper op stap! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn bijna aan de thuisreis toe. Ik kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten. Ik wens jullie heel, heel erg veel plezier.
    Denemarken en Zweden....staan ook hoog op mijn lijstje. Maak je foto's?
    Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen