woensdag 29 januari 2020

eat, sleep, work.... repeat







Eat, sleep, work....repeat
Dat is voor mijn gevoel een beetje de cadans van de afgelopen  weken.
Door de week ben ik aan het werk en maak meer uren dan in mijn contract staan en het weekend heb ik nodig om bij te komen.
Klinkt niet echt fijn.
Klinkt grijs en grauw.

Gelukkig zijn er ook nog wel andere dingen behalve werk.
We zijn heel druk bezig om de juiste middelbare school voor miss T te kiezen.
Miss T bezocht met school bijna alle middelbare scholen in onze woonplaats. Lief en ik gingen al naar info-avonden voor ouders en samen met miss T ook al naar een open dag bij de school, waar ook twee van haar broers en haar grote zus naar toe gingen.
Komende vrijdag bezoeken we de open dag van weer een andere school (hier ging oudste broer naar toe).
Dan mag ze volgende week woensdag een les volgen op de eerste school en een week later hebben we op de basisschool een gesprek met haar leraren over welk type onderwijs ze haar aanraden.
En daarna moet er toch echt een keuze gemaakt worden.
Best spannend!

En verder tijdens de dagen dat ik niet werk, probeer ik mijn hoofd rust te geven, door juist heel veel met mijn handen te doen, om zo te ontspannen.
Dus gaat zo de laptop weer uit en ga ik wat snoeiafval te lijf of misschien toch eerst een mok thee en een paar naalden breien.

3 opmerkingen:

  1. Een beetje kabbelend dus, dat is op z'n tijd heerlijk vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt tijd dat het voorjaar wordt, vind je niet?

    BeantwoordenVerwijderen