woensdag 18 december 2019

Aftellen tot de vakantie


We zijn er klaar voor om ons te nestelen op de bank, een breiwerk of boek erbij en een pot thee op tafel. Genietend van de lichtjes in de kerstboom, de kaarsen die nu net dat beetje extra licht geven, wanneer het 's middag om 4 uur al begint met schemeren.
Samen een kerstfilm kijken, voor mij is geen kerst compleet zonder 'A Christmas Carol' van Dickens (en dan het liefst een zo oud mogelijke verfilming)

We zijn er echt wel klaar voor, maar toch moeten we nog een paar dagen door.
Vandaag staat miss T op de planken, zij doet mee met de Kerstmusical van haar school, dus vanavond mogen wij haar zien schitteren in haar rol van 'herbergier nr.3'  wanneer zij Jozef en Maria weg moet sturen.
De dag erna heeft zij nog een gewone schooldag, al verwacht ik niet dat er nog heel veel schoolwerk wordt gedaan. Vrijdagmorgen nog een gezellig Kerstontbijt en vanaf 12.00 uur begint dan haar vakantie.
Ikzelf heb het misschien nog iets beter gedaan, want morgen is mijn laatste werkdag en dan vrij tot het nieuwe jaar.

Dus vrijdagmorgen loop ik gezellig met miss T mee naar school en 's middags zitten we samen op de bank (en daar kom ik dan ook voorlopig niet meer af 😁 )


3 opmerkingen:

  1. Ja, heerlijk. Ik heb ook bijna vakantie. Nog één dagje werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Hier is de vakantie deels begonnen, in ieder geval voor de jongste, de andere 2 hebben vrijdag vakantie :-)
    Ik heb vakantie tot 21 januari, ik zit in de ziektewet tot in ieder geval die datum. Ondertussen leert ik piercings zetten, morgen mijn eerste echte die ik ga zetten (nerveus!!!!!)
    Geniet van de rust en de gezelligheid. Hier is het om 15 uur al donker dus wij tellen af naar zaterdag, de wetenschap dat vanaf dan de dagen weer gaan lengen is heerlijk :) De sneeuw maakt het gelukkig wel wat lichter.
    Fijne feestdagen en een super nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stoer, jij als piercer! Succes morgen met je eerste piercing zetten! En alvast blessed Yule!

      Verwijderen