zaterdag 23 maart 2019

rondje Meyendel


Al een paar weken helemaal niet gelopen, te koud, te nat, te veel wind of geen zin.
Maar gisteren had ik het mezelf al beloofd; een rondje Meyendel.

Hoe vaak hebben we er al niet gelopen de afgelopen jaren. Eerst lief en ik samen, soms gingen jongste zoon en oudste dochter nog weleens mee, zeker als we ook gingen picnicken.
Later kwam miss T erbij en ging mee in de draagdoek of in de kinderwagen en zodra ze kon lopen dribbelde ze op haar kleine pootjes voor ons uit.
Inmiddels is miss T een tiener en als ze geen zin heeft om met ons mee te gaan, dan mag ze thuis blijven.
Nog even en dan is het met lopen weer lief en ik....

Vandaag had miss T wel zin om mee te gaan en zo liepen we met z'n drietjes een uurtje door ons bos.






Miss T op haar boomtroon, helemaal in haar element, zoals ze met ons mee liep, al trappend tegen een voetbal, kletsend, lachend en giechelend.
En dan hoop ik dat het nog een tijdje zal duren voor zij echt geen zin meer heeft om met ons nog een rondje meyendel te lopen.

4 opmerkingen:

  1. Haha, heel herkenbaar die cyclus. Inmiddels wandel ik sowieso heel veel in mijn uppie. Soms met manlief, en heel, heel, heel af en toe met een van de meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk die wandelingen, koester ze maar X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en het is een mooi gebied....het is ondertussen alweer jaren geleden dat ik er min of meer regelmatig wandelde met mijn hondje. Nu er geen hondje meer is zijn de lange wandelingen wel aardig in aantal ingeboet

    BeantwoordenVerwijderen