zondag 11 februari 2018

En toen zaten we alweer midden in februari


De laatste dag van januari haalde ik mijn liefje op van Schiphol. Hij was 12 dagen naar Seattle geweest voor werk (en een paar dagen voor de leuk er achter aan), maar na 3 dagen seminair werd hij ziek, ook in de States hadden ze last van een griepepidemie. Dus in plaats van interessante seminairs bij te wonen en de omgeving van Seattle te bekijken, lag mijn lief vooral koortsig in bed.
De eerste dagen net terug ging hij nog wel werken om vervolgens het hele weekend te slapen,  of in bed of op de bank.
Gelukkig is bij inmiddels wel opgeknapt hoor, maar het is een rot griep, waar je zo twee weken zoet mee bent.
En voorlopig is hij het enige 'slachtoffer' (en dit opschrijven is natuurlijk de goden verzoeken)

Verder ging alles hier gewoon door.
Ik werkte weer een beetje te veel uren, maar zag vrijdag wel dat de hoeveelheid werk eindelijk weer tot normale proporties geslonken was, dus heeft het wel zin gehad.
En ik deed ook echt veel leuke dingen tussendoor, natuurlijk mijn yogales op de woensdagavond en samen met miss T ging ik een bakkie doen bij een vriendin. (vroegah woonde we een straat van elkaar af en liep ik regelmatig bij haar langs, nu is dan 20 minuten met de auto)
Vriendin heeft een kat, een vrij stevige, super lieve kat, waar miss T en ik helemaal verliefd op zijn.

miss T met dikke Suus



En deze week werd het ook eindelijk weer zonnig.
Zonnig en koud.
Woensdag was daarmee een top dag en om zo veel mogelijk buiten te zijn, deed ik die dag alles lopend, dus ook miss T ophalen, die bij een vriendinnetje was gaan spelen. Dikke sjaal en handschoenen en lekker met m'n gezicht in de zon, dat had ik wel nodig.
Ik heb ook de hoop dat die koude lucht alle aanwezige ziektekiemen heeft gedood, ik heb thuis alles goed laten doorluchten.

zij is ook een zonaanbidster


Eind volgende week is bij miss T op school de jaarlijkse Valentijnsdisco en zij wilde zoooo graag een jurk (een donkerblauwe met iets glitterigs, die zwiert als ze draait) en wonder boven wonder vonden we dit gister ook nog voor haar (en nog een leuk rokje, met grappig shirtje en ook alvast een jasje voor straks in de lente....)
En ik vond zomaar, zonder te zoeken de leukste drmartens ever! Met bloemen! en ook nog met korting en in mijn maat en ze zaten perfect, gewoon voor mij gemaakt.

instant happiness


En om de dag af te maken gingen we ook nog uit eten, met z'n drietjes (de oudste twee aten bij hun broer, iets met trouwpak uitzoeken).
We aten bij een mexicaan in de Oude Haven, waar ze happy-joyjoy ook een glutenvrije kaart hadden, dus genoeg keus voor miss T, die zich tevreden op een nachoschotel stortte.


En het was laat toen we weer naar huis gingen, voorbij de bedtijd van miss T, maar het was zo fijn om weer een adresje te vinden waar we met z'n allen uit eten kunnen. En ook zo fijn om het zo gezellig samen te hebben.


6 opmerkingen:

  1. wat een fantastisch poezebeest. en het was idd ook heerlijk weer, ik had de zon ook zo gemist, maar euh, het mag nog wel ietsie warmer ;-)
    je dr. martens zijn superleuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bedoelt minstens 22 graden en dat voor de komende maanden?

      Verwijderen
  2. Ik kom hier via Inge even gluren. We zijn allemaal aan het zonnetje toe en gelukkig werden we de afgelopen dagen, ondanks de kou, beloond. Gaaf die Dr Martens! Ik heb ze ook aan gehad maar ben toen voor zwarte bloemetjes gegaan en een paar legergroene. Ik ga nog even verder lezen hier, ik ben benieuwd. Ook naar de glutenvrije dingen! Ben zelf nog zoekende wat eten betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi gezellig dat je langskomt. Glutenvrij is bij ons geen keuze maar een moeten, jongste dochter heeft coeliakie.

      Verwijderen
  3. Heerlijk dat jij je lief alweer lekker thuis op de bank hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja voor jou is het nog heel wat weken wachten. Dat lijkt me best moeilijk.

      Verwijderen