donderdag 6 juli 2017

bijna......... (en een update)


Ze staat klaar voor ons.
En wij zijn ook bijna klaar.
Lief heeft al vakantie en laadt spullen in en doet boodschappen.
Miss T heeft morgen nog school tot 12.00 uur.
Ik werk tot 14.00 uur.
Dus dat wordt thuis komen, even thee drinken om bij te komen en dan gaan we!!

Naar Noorwegen!
Alta wordt onze eerste Noorse bestemming!

Wij gaan vakantie vieren!!


(nog een update over die knuppel........
Vandaag kreeg ik een mailtje van werkgever, dat hij wel kort gesprekje wilde over die pauzes (receptie vervanging). De toon was kortaf en korzelig.

Ik mailde terug dat ik hem bedankte voor zijn reactie, maar dat ik geen bezwaar had het gesprek over onze vakanties heen te tillen, aangezien we het beide nu zeer druk hebbn met allerlei werkzaamheden.
Ook liet ik weten dat het mij niet ging om de 2 weken pauzevervanging van onze receptionistes, want ik besefte ook dat er even niemand anders was dan ik om de dames te vervangen.

Meteen kreeg ik mailtje terug, dat hij zelf ook graag het gesprek na onze vakanties wilde in plannen. Hij bedankte mij voor mijn begrip en hij liet weten zelf ook enorm aan vakantie toe te zijn.

Soms kan hij mij zo verrassen met echt menselijk gedrag 😊

Maar wordt nog steeds vervolgd)





3 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier! ^_^ Vooralsnog nog weinig muggen hihi en redelijk weer. Niet super warm. (vannacht hier 3.6)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, dat valt 100% mee, mooi!
    Geniet jullie...
    Misschien af en toe eens een fotootje op FB? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk en wat een mooie camper joh,prachtig,(tis onze droom )een hele fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen