maandag 23 november 2015

winterkou

Oei, het was koud vanmorgen.
Bij het opstaan gaf de thermometer nog -0.5 C aan en lag er een dun laagje rijp op het schuurdak en de auto's aan de straat.

Maar kou en een zonnetje geeft van die mooie luchten, dan moet ik gewoon even naar buiten om het goed te bekijken.






Zou dit het begin van een echte koude winter zijn?
Er is hier  ook nog een klein meisje, die niet kan wachten tot het gaat sneeuwen of tot ze kan schaatsen.
Maar ik denk dat ze daar toch nog wel even moet wachten.

3 opmerkingen:

  1. Hier ook drie kindjes die vragen om sneeuw..... nou van mij mag het nog wel even wachten. Ergens in januari misschien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest ook even omschakelen... Ging vannacht zelfs met een shirt in bed, was mij té koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. laat maar komen die winter! maar ja... dat moet je hier altijd maar afwachten...

    BeantwoordenVerwijderen