zondag 23 augustus 2015

deze week, de laatste week van de vakantie

En alweer een week voorbij, de laatste week van de zomervakantie.
Vanaf morgen gaan we weer over naar de vaste routine.

Miss T heeft er zin in, zij begint in groep 4. Ze heeft een nieuwe tas en nieuwe gymspullen, want deze vakantie is zij toch een aardig stuk de lengte in geschoten.


Ik plukte gauw nog wat lathyrus in de hoop dat deze nog even doorbloeit.

En verder was het lezen en haken in de avonduurtjes.
Dat had wel resultaat.

Boek uit
Een moie roman, die  mij van begin tot eind heeft geboeid.



En de deken is af.
De heen-en-weerdeken van Bonthuishouden uit het boek Vrolijk Handwerk met Bonthuishouden.


Dus met een nieuwe warme deken op de bank, kan nu de herfst wel beginnen. (hier nog voor alle draadjes netjes waren afgehecht)

Het was vooral een rustige week, zodat we de tijd hadden om afscheid te nemen van de zomervakantie.
En komende week wordt druk genoeg, en we zitten weer in het vaste ritme van school, zwemles, dansen voor miss |T; werken, huishouden en yoga voor mijzelf, maar er zit nog een verhuizing aan te komen, want Jasper en zijn vriendin krijgen dinsdag de sleutel van hun eigen flat.
Dus weer een uitvlieger!

7 opmerkingen:

  1. Natuurlijk wens ik jullie een goede start van het nieuwe schooljaar. Wij zijn alweer een week begonnen en eigenlijk vind ik de vakantie pas echt helemaal voorbij als heel Nederland weer naar school is. Nu woon ik natuurlijk ook wel in een toeristisch gebied. Dat zorgt met al die vakantiegangers toch wel voor extra vakantiestemming....
    Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel meegemaakt de afgelopen zomer, je dochter op kamers, je vakantie, castlefest (vlgd jaar wil ik ook) en nu bijna je zoon die gaat uitvliegen ik heb even niet gereageerd maar ben wel op de hoogte gebleven :o) mijn vakantie is net begonnen, heerlijk drie weekjes voor onszelf...fijn dat Miss T er zin in heeft...en jij??? Hoe dan ook ik wens jullie een fijne week!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat T er zin in heeft, is ook erg spannend allemaal.
    Sterkte jij met het hervinden van je ritme!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes deze week, hier zijn we al weer een week in soort van ritme, maar gaat Niiv helemaal solo naar school deze week en heeft Riven zijn normale schooltijden ipv startrooster :P
    Dus mama gaat straks even genieten van mama tijd, soort van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeeemig, mooi die deken!!! wauw! liefs Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige deken zeg! En wat een boel veranderingen weer, sterkte met nog een uitvlieger en het hervinden van je ritme!

    BeantwoordenVerwijderen