maandag 26 januari 2015

Imperfectie

Ik ben best wel actief op instagram en kijk daarmee ook veel foto's van mensen die ik daar 'volg', zo leuk zo'n inkijkje in de levens van anderen.
Ik zie daar veel moois voorbij komen, haak- en briewerken, zoete kinders, koddige katten en ook inkijkjes in huizen. Dan zie ik kleurige, vrolijke opgeruimde kamers met gezellige hoekjes waarin ook alles bij elkaar past.
Dan kijk ik even 'kritisch' om me heen en schiet in de lach, want dat gaat hier niet lukken. Het is hier over het algemeen nogal rommelig.

Kijk maar eens in onze keuken op een willekeurige middag.


Of gewoon op tafel als ik weer met drie dingen tegelijk bezig ben.


Nee, ik hoef geen mooi gestyled huis, al kan ik genieten van de plaatjes van anderen. Maar ik ben blij met onze rommelige imperfecte huis.
(En als het weer te rommelig wordt, ik laat graag mijn projectjes wat rondslingeren, dan zucht lief eens diep, kijk ik kritisch om me heen en breng weer wat orde in mijn chaos)

Heb ik toch een stukje perfectie om te laten zien, want niemand kan zo perfect ontspannen slapen als een kat.


15 opmerkingen:

  1. Hier ook hoor. Mijn kamer is vaak niet zoals al die instagrammers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier is het vaak nogal imperfect...en dus rommelig...maar ach...in ieder geval kijk ik graag bij jou even binnen omdat het zo huiselijk en gezellig is!!! Ook op instagram :0)
    Ps. dank je voor je lieve berichtje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb een chaotische puber en een rommelkont puber, werkt niet echt mee om het opgeruimd te houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah fijn zo'n herkenbaar huishouden, thnxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er wordt geleefd bij jullie! Fijn toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word dan weer erg blij van jouw foto's. Ben ik dus niet de enige ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik houd juist van the perfect imperfection....mooi die kleuren van jouw projectjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :-D herkenbaar hoor, wat ik links opruim rommelt rechts weer op hier in huis....het zij zo. Ook ik leef inimperfectie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beter een rommelig huis en gelukkige kinderen, dan andersom, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie perfecte foto´s vol gezelligheid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik doe eigenlijk niet veel met instragram, moet dat misschien maar weer eens doen. Ipv dat gekke facebook...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee, een echte mensen huis, wat leuk :-)!!!
    Ik fotografeer gewoon om de rommel heen .... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks mis met rommelig. In het huis van een ander, haha! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Imperfection is beautiful! You should see my house in the evenings when the kids have gone to bed, not a pretty sight ;)

    BeantwoordenVerwijderen